Julen har gått bra, planerat fusk med tunnbröd på julafton och lite potatis på juldagen. Annandagen började jag med fettkaffe och ägg och så även idag. Känner att jag samlat på mig vätska men förhoppningsvis så har jag tappat de kilona om ett par dagar. Har druckit vin och ätit lchf-bounty men nåt annat har jag nog inte fuskat i mig vad jag kan minnas.
Det är kallt som attan och lusten att gå ut har totalt försvunnit men om en vecka åker jag till värmen och min plan är att jag ska simma, styrketräna och promenera under de två veckorna för att komma igång och sen köpa ett gymkort när jag kommer hem. Förhoppningsvis vänder det då och blir lite varmare här hemma med.
Hur har er jul varit?

1 kommentarer

Biggie

31 Dec 2014 13:28

Åh vad duktig du varit. För mig föll det platt! Men nya tag i morgon. Hoppas du får en underbar utlandsvistelse. Kram

Svar: Tack snälla!
C

Kommentera

Publiceras ej