Lördag
Frunch: 2 kokta ägg med norrgott, lite äggröra och kaffe med en gräddskvätt.
Middag: varmrökt lax, smörstekt spenat och hollandaise.
Söndag:
Frukost: 2 kokta ägg, norrgott, fettkaffe en gräddskvätt
Lunch:
Helstekt fläskytterfilé, pepparsås och bea
Middag: 
Fläskkarré, färsk bladspenat, aioli och bea.
 
Har vägt och mätt i morse, -0,8kg. Total viktminskning är nu 26,4kg. Jag har som mål att klara -30 innan vi åker till Gran Canaria om 7 veckor men helst skulle jag vilja fixa -35 men det blir tufft, det blir ca 1,2kg/v isf och det blir svårt.

2 kommentarer

Biggie

16 Nov 2014 20:49

Duktigt!! :-) 35 kanske låter som ett högt tal :-/ Satsa hårt på 30 istället och sen om du dessuom kommer nåt/några kilon över det så är det ju bara en vinst och du slipper bli besviken :-)

Svar: Jo men precis! -30 är målet men helst önskar jag att det blir mer MEN jag blir INTE besviken om jag inte når -30 heller för jag är ganska glad och stolt över det jag har presterat hittills :-)
C

Biggie

17 Nov 2014 08:10

Ja du har ju varit grym och det är det du ska fokusera på :-)

Svar: Tack!
C

Kommentera

Publiceras ej