Jag är ganska säker på att jag har gått upp i vikt senaste veckan men det är som det är och nu är det helt enkelt nya tag som gäller! 
I morgon ska jag väga mig, tänker inte göra det förrän då för att få en liten chans att tappa lite överskottsvätska i natt. I morgon börjar även jag om med mat och motion. Här ska brännas fett! 
I morgon är planen att jag dricker en rejäl mugg fettkaffe till frukost och sen äter jag broccoli och hemgjorda köttbullar till lunch. Middagen har jag inte planerat än men det blir nog kött, bea och sallad. 
Dagens positiva:
* Skönt att vara hemma även om jag har haft det underbart på Kreta 
* fick umgås med båda mina syskon med familj idag 
* vi åkte till stugan en sväng på em och bara va, jag krattade runt uteplatsen och sopade av plattorna innan vi grillade korv och baconlindad halloumi som vi åt ute. Gott och mysigt!
 

Kommentera

Publiceras ej