Jag har tydligen sprungit in i den med full kraft!

2 kommentarer

Hundrafemtiotre

09 Sep 2015 09:37

*kommer springande (nåja) med plåsterlådan*

Vafan hände? Är du okej?


Kraaammmmizzzzz

Svar: Har varit sjukskriven(av mig själv) i en vecka med extremt mycket värk och lika extremt lite ork. Gick till läkaren igår för att bli sjukskriven veckan ut, hon sa att jag är utbränd och ska vila, länge!? Så tydligen har jag under lång tid rusat mot väggen utan att se den. Känns så där att få den käftsmällen!

Kram tillbaka!
C

Hundrafemtiotre

10 Sep 2015 15:14

Aj då!

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva, klämkäcka tillrop eller "vad-var-det-jag-sa"-liknande kommentarer känns idiotiskt.

Kanske var/är det samma vägg vi har skådat båda två. OM det nu kan vara det kan jag bara dela med mig av min egna erfarenhet - dra för f-n i nödbromsen NU! Du har bara ett liv. Ta dig själv på allvar och lyssna på kroppen.

Men allt det där VET du.

Hoppas att det går åt rätt håll, att du får det att vända - jag lovar att tänka på dig under tiden!

Svar: Jag bromsar för fullt! Det är som att kroppen stannade av efter läkarbesöket. Orken är obefintlig och jag tillåter mig att ta det lugnt!
C

Kommentera

Publiceras ej