Ställde mig på vågen i morse, +11 kg från när jag var som minst i år! +7 kg under senaste 4-5 sjukskrivningsveckorna, förhoppningsvis så är det mesta vätska men man vet ju inte, får se på några dagar. Hur som helst så kände jag mig tillräckligt peppad i morse så nu har jag kört igång med LCHF på riktigt!

Frukost
Fettkaffe med ca 75-100 g smör och 1-2 msk kokosolja och ca 1 msk grädde.

Lunch
Rester från gårdagen, en wok med bacon, wokgrönsaker, mirakelnudlar och en rågad msk smetana.

Middag
Älggryta innehållande älgkött, lök, morötter, smetana. Serverades med rucola, babyspenat och lite råriven morot(ej riktigt LCHF med morötter, jag vet! men det var inte så mycket).
 
Har inte känt något sug efter någon skitmat idag men det kommer säkert så småning om. Kaffe med lite grädde har jag också hällt i mig några koppar av. Känner mig peppad, hoppas att det håller i sig!

2 kommentarer

Hundrafemtiotre

15 Oct 2015 08:13

*pepp pepp pepp*

Det här fixar du, en dag i taget bara!

Svar: Jag hoppas det! Tack för peppen!
C

Biggie

17 Oct 2015 11:48

Åh vad duktig du är! Nu peppar du mig också! :-)

Svar: Tack så mycket! Va kul!
C

Kommentera

Publiceras ej