Har fått frossa i mig trots fint och varmt väder idag. Har inte gjort många knop, kloklippning av hunden och målning av ett fönster är allt jag gjort. Ja och så middag förstås...
Så här är det varje måndag, totalslut efter helgen. Det är hemskt att säga det men att ha familjen hemma hela dagar tar knäcken på mig. Jag älskar att ha barnen och maken hemma men just nu slukar det enorm energi från mig. När ska jag må bättre...?

Frukost
10 smälta ostskivor, kaffe med grädde

Lunch
Ostpizza, ost skivor i 2 lager på tallrik, chilisås, strimlat hamburgerkött, pizzakrydda och ytterligare ett lager ost, in i mikron i 2,5 min låt svalna en aning. Ät och njut!

Middag
Wok med frysta wokgrönsaker, mirakelnudlar, varmrökt lax och Hollandaise till det.

I morgon blir det köttfärslimpa till middag, har gjort matsedel för 2v. Känns som att ett ok fallit av mina axlar när jag slipper fundera ut middagsmaten och "bara" behöver laga den.
 
 

Kommentera

Publiceras ej