Har träningsvärk vilket delvis är positivt men sen så har det trista vädret framkallat fibrovärk i armarna vilket inte är lika positivt.
Det känns trots detta enormt skönt att ha kommit igång med träningen. Jag tror OCH hoppas att jag kommer att fortsätta med den nu, denna gång har jag dessutom familjen med mig och DET underlättar! Dessutom tror jag att jag ska köpa mig 12 v med pt på nätet. Jag får nyhetsbrev från LetsDeal och nu kunde man köpa 12 v för 299- istället för 2999-. Jag kan lägga in länken sen när jag surfar från datorn om någon är intresserad. 
Idag var planen tidigt gympass men jag byter nog plats på dagarna och kör BungyPumppass istället och tar gymmet i morgon istället.

1 kommentarer

Biggie

31 Jan 2015 13:22

Jag blir imponerad :-)

Svar: Jag med faktiskt! ;-)
C

Kommentera

Publiceras ej