I kanske 3 veckor har jag skippat frukost. Jag dricker en kopp fettkaffe på bussen till jobbet. Fyller på med en kopp svart kaffe med en tsk kokosolja när jag kommer till jobbet. Sen äter jag min standardlunch vid 11.30-13-tiden nån gång vilken är en ost- och tomatfylld omelett vilket jag äter varje vardag, på helgerna äter jag omelett till frukost. Sen kan jag ta mig en kopp svart kaffe med kokosolja vid 14-tiden. Middag äter jag när jag kommer hem runt halv 6, oftast kött eller fisk, grönsaker och sås. På helgerna äter jag till 95% bara frukost och middag. Tidigare har jag ätit frukost, lunch och middag och stått och stampat. Nu börjar äntligen vikten att krypa nedåt. DET känns underbart! Jag hoppas att jag hittat lösningen för att gå ner resten av min övervikt nu för de första 30 kilona åkte av mig fantastiskt snabbt och enkelt!
 

1 kommentarer

Anonym

15 Sep 2017 05:40

Periodisk fasta är ju det bästa, det som funkade här. /lchfjochm

Svar: Jag hoppas att det fortsätter att funka för mig...
C

Kommentera

Publiceras ej