Men tiden har helt enkelt inte räckt till senaste veckan. Har haft fullt upp både privat och på jobbet. När jag väl kommit hem så har jag varit helt slut. Men nu är det dags för ny vecka och nya tag, hoppas att jag kan ge både mig själv och bloggen den tid som behövs.
Matmässigt så märks det att jag har slarvat med sömnen för där har det inte hänt ett skvatt. Jag har iaf bestämt mig att jag ska klara -30kg till den 29/12 för då ska jag unna mig nya fina naglar. :-) 
Något annat som jag måste unna mig är en ny baddräkt och nya jeans för de jag har är alldeles för stora. Tyvärr när det gäller baddräkten för den gillar jag verkligen. Röd och fin med kjol och nu finns den bara att köpa i svart. :-(
Nä nu är det bäst att slå igen ögonen om det ska bli någon viktminskning!

Kommentera

Publiceras ej