Kom hem från Gran Canaria natten mot måndag. Drog till jobbet efter 3 timmars sömn, sömnbristen har hängt med hela veckan så jag tänker sova ikapp nu och väga mig på söndag. Jag steg på vågen den 3/1, det blir spännande att se vad 2 veckors semesterliv ställt till med.
När vi var utomlands så promenerade vi väldigt mycket. Vi gick nog ha 1 mil/ dag. Min tanke var/är att jag ska fortsätta att promenera varje dag. Tyvärr så blev det inte så mycket promenerande denna v. pga sömnbristen men igår blev det några km och idag fick jag ihop ca 8000 steg trots -23. Jag köpte mig förresten ett par Icebugs i måndags så nu finns inga ursäkter... Idag har jag även inhandlat ett stycke årskort på gymmet, det känns bra! :-
) nu ska här sovas!

1 kommentarer

Simply

24 Jan 2015 23:01

Låter som du är pigg och peppad trots sömnbrist!!

Svar: Jo jag är nog det :-) Solen och värmen gör underverk med humör och livsglädje!
C

Kommentera

Publiceras ej