Åkte direkt till sonens fotbollsmatch efter jobbet. Kan säga att jag INTE var rätt klädd för det. När solen sken och det var vindstilla så var det superskönt men när det blåste så kändes det som kalla vintervindar. Ligger nu nerbäddad under täcket och försöker att tina upp. Det går rejält bra med kosten, har så fullt upp på jobbet så jag hinner inte ens med att bli hungrig. 
Dagens intag, frukost fettkaffe, lunch äggstanning och korv, middag köpt skinksallad. 
Dagens positiva
* sonens lag vann med 7-0, det gjorde att det var värt att frysa 😜
* har haft en 9 veckor ung valp sovande i min famn över en timme på arbetstid 😍
* jag börjar att känna sug efter att träna igen 💪
 
 

1 kommentarer

Joline

21 May 2015 21:26

Tycker du att det är skillnad på hur mycket du fryser när du inte äter kolhydrater? En kompis till mig som lever på lchf säger att det är jättestor skillnad.

Svar: Det kan jag inte påstå att jag gör. Det var nog en kombination av iskall vind, trötthet och klädsel.
C

Kommentera

Publiceras ej