Hade precis skrivit ett långt inlägg och så råkade jag komma åt "homeknappen" på mobilen och allt försvann.
Nåja... Dagens intag, fettkaffe, äggstanning och korv, kebab och potatisklyftor. Det blev för mycket kolhydrater men det får bli så idag.
Dagens positiva,
* solen skiner från en klarblå himmel och det är helt vindstilla.
* idag fryser jag INTE
* semesterschemana (hur säger man?) är klara för vikarierna( nu är det bara att hålla andan och hoppas att de dyker upp som de ska hela sommaren)
 
Sommarplaneringen har tagit mig och en av min personal 3 hela dagar. Min chef har dessutom suttit med den i säkert lika många dagar innan hen med. Plus att hen har skött rekryteringen av vikarier under x antal dagar. Folk förstår nog inte hur tidskrävande det är! Dessutom har jag fått träsmak i baken av att sitta på vanliga trästolar i konferensrummet med alla scheman utbredda över bordet 😜
 

Kommentera

Publiceras ej