Jag har tydligen gått in i väggen, kan vara en av förklaringarna till att det går så fruktansvärt dåligt att blogga... Jag har börjat att skriva en rubrik men innan den varit klar så har jag tappat orken och skrivlusten.
Nåväl, det funkar ganska bra med maten, i sommar har det varit katastrof med slarv varje vecka men sista veckan har jag halkat tillbaka i bra matvanor. Tyvärr så har jag fått ett sår under ena "pektån" vilket gör det rent ut sagt omöjligt att promenera för tillfället men det börjar att bli bättre så snart så kommer jag nog ut... Dagarna består mest av att ladda för att orka ta emot barnen när de kommer från skolan och då helst ha maten på bordet till dess att maken kommer hem från jobbet 1½ timme senare. Idag kom jag in i duschen kl. 14.30, hade då försökt med det sen kl 8... Men, men...det blir väl bättre...
Hoppas jag!

1 kommentarer

Biggie

26 Sep 2015 12:13

Men du :-( Den där berömda väggen borde inte finnas. Hoppas du får hjälp och snart känner dig piggare och gladare.

Svar: Nä det skulle vara skönt om man kunde riva bort dessa väggar.
C

Kommentera

Publiceras ej